1968. január 8.-án elsüllyedt áruszállító hajó, amely nem sokkal a szerencsétlenség előtt került görög lobogó alá. Ezért a helyiek még ma is a „Görög” néven emlegetik. Az 1500 bruttó regiszter tonnás, 50 méter hosszú hajó, a tragédia napján az erős szél elől menekülve indult el Senj városától északra, hogy biztonságosabb horgonyzó helyet keressen. Az éjszaka orkán erejűvé erősödő észak keleti (bóra) szél, a kapitány és a legénység minden erőfeszítése ellenére, Krk sziget partjának sodorta, ahol léket kapott és elsüllyedt. Sajnálatosan a legénységből kevesen élték túl a szerencsétlenséget.
Búvárok számára igazán nagy élményt jelent ma a roncsot meglátogatni. Pici áramlás előfordul, s a látótávolság sem a legjobb, ám a roncs ideális mélységben, normál pozícióban nyugszik, rengeteg hal található körülötte. A magasabbik árbóc 6 méterig ér fel, a hajócsavar 32 méteren található, a fedélzet 16 – 20 méteres mélységben végigúszható, így kevesebb gyakorlattal rendelkező búvárok részére is ideális. A leereszkedést és felemelkedést az árbócokra kötött kötél segíti, amihez a búvárokat szállító hajókat is rögzítik.
Krk-sziget az Adriai-tenger északi részén, Fiume közelében a Kvarner-öbölben helyezkedik el. A szárazfölddel híd köti össze (a világ egyik leghosszabb, 1430 méteres betonhídja), melyen a turistáknak csak befelé kell díjat fizetni. Sok, kikötőnek is alkalmas öböl teszi változatossá. A sziget ad otthont a Buborék bázisának és hajónk kikötőjének is.